EMC Spiekerhard

Al vele jaren spelen de darters van EMC Spiekerhard op woensdagavond hun competitie wedstrijden in ’t Kluphoes.
Dit is begonnen in 1999 met soft steel darts, met de oprichters Hans aan de Stegge, Gradus Poortman, Henk Beverdam, Mark van de Riet, Henk ter Denge en Gerrit Klein Nagelvoort.
Na een jaar op een elektrisch dartbord te hebben gegooid, is de overstap gemaakt naar normale dartborden.
Zo door de jaren heen zijn er natuurlijk ook veranderingen gekomen tussen de leden van de darters. Alleen Hans aan de Stegge is overgebleven van de “oorspronkelijke” leden.

De rest van de leden zijn Jos Kuipers, Jos Rikkert, Niek Averdijk, Edwin te Wierike, Hans Pots, Koen de Vries en Marcel Lozeman.

Met veel plezier darten zij de thuiswedstrijden bij de EMC.

In 2023 is het dartteam van EMC Spiekerhard kampioen geworden en gepromoveerd naar de 3e divisie.

Elektronisch dartbord

ranking

Ook organiseren wij 1x in de maand op vrijdagavond een dartranking. Dit wordt alweer sinds 2007 georganiseerd.

Het is eigenlijk een darttoernooi, verdeeld over 7 vrijdagavonden.

Hier doen ca. 30 mannen/vrouwen aan mee.

Degene die aan het eind van de laatste dartavond de meeste punten bij elkaar heeft gegooid, wint het toernooi.

Lijkt het je ook leuk om mee te doen aan de dart ranking of wil je meer informatie over EMC Spiekerhard? Stuur dan een email naar contact@entersemotorclub.nl.